Brněnská přehrada

09.07.2014 15:46
Brněnská přehrada
Nejvhodnější lokalitou pro natáčení venkovních scén se stala Brněnská přehrada.

Autor: Lenka Tláskalová

Jelikož jsem holka z venkova, měla jsem jasnou představu o tom, jak by měl vypadat les. Nicméně cestování herců a štábu, včetně přepravy techniky se nezdálo být nejlepším nápadem a proto jsem se rozhodla najít lokalitu dobře dostupnou všem.

Najít les ve městě Brně nebylo vůbec jednoduché!

Kromě parků a různých výsad stromů v okolí Hvězdárny a planetária, které nepřipadaly v úvahu, mě na internetu nejvíce zaujal Wilsonův les. Když jsem však chodila po “lese“ a představovala si pomocí palců a ukazováků natáčení, vždycky se mi v “záběru“ na jakýchkoliv místech, kudy jsem si představovala běh, objevovaly paneláky města, tvořící pozadí za prořídnutými stromy. Bohužel jsem naznala v rámci představ o strašidelném hlubokém lese do našeho filmu, že Wilsonův les není lesem v tomto slova smyslu, ale v podstatě pár stromů na okraji města, vytvořených pro pejskaře, kteří mi navíc neustále lezli do “záběru“.

Zvítězila Brněnská přehrada

Brněnskou přehradu jsem navštívila několikrát, a proto jsem nakonec zvolila tuto lokalitu. Místo natáčení leží asi 15 minut chůze od Přístaviště po levé straně, blízko Rakovecké zátoky. Brněnská přehrada mi také přišla jako hezké místo pro první natáčecí den a zároveň první setkání všech herců (které z časových důvodů nemohlo proběhnout dříve). Poprvé se také herečky setkaly se Saarlooskou Aponi. I na ni jsem při výběru lokality brala ohled, neboť se přehrada v pátek ráno nezdála být tolik frekventovaným místem pejskařů jako Wilsonův les a to se jevilo jako dobrým předpokladem pro spolupráci s Aponi.

Terezka, Api, Maruška

Jelikož jsem už tehdy měla v hlavě nápad na fantasy web, plusem této lokality byla atraktivita místa pro fotografování.

 

Foto: Wikipedia.org, Jan Stárek.

Související články